Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Вивід інформації на LCD-дисплей

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2012
Тип роботи:
Звіт про виконання лабораторної роботи
Предмет:
Програмування

Частина тексту файла

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Національний університет «Львівська політехніка» ЗВІТ про виконання лабораторної роботи №4 з курсу «Програмування мікроконтролерів СА» Тема: «Вивід інформації на LCD-дисплей» Варіант № 1 Мета роботи: Зібрати у пакеті симуляції Proteus схему на основі МК ATmega32A та написати програму мовою Ci для реалізації вказазаного алгоритму (таблиця 2). Завдання: Таблиця 1. Завдання Непарні номери варіантів реалізують 8-ми розрядний інтерфейс LCD для обміну даними, Парні номери варіантів – 4-ри розрядний. У завданні вказується таймер за допомогою якого потрібно реалізувати відлік інтервалів часу для зазначеного пристрою. При використанні таймера 2 в асинхронному режимі передбачається, що він тактується від годинникового кварца 32768 Гц. Тривалість звукових сигналів вибирається студентом самостійно, дотримуючись вказаних меж. Натиск кожної кнопки супроводжується коротким одинарним сигналом, успішне підтвердження введення даних за допомогою клавіші # супроводжується коротким подвійним сигналом, введення невірних даних за допомогою клавіші # та відміна усієї операції за допомогою клавіші * супроводжується довгим сигналом.  № п/п Таймер відліку часу Частота тактування, МГц Клаві-атура Сиг-нал Порт даних LCD. Виводи керування Алго-ритм  1 T0 7.3728 PORTС PD7 PORTA PB(1-3) 1   Таблиця 2. Варіанти пристроїв № п/п Опис алгоритму роботи пристрою  1 Годинник. Відображає години, хвилини, секунди. Запускається одразу ж при подачі живлення на МК. При співпадінні значень будильника та годинника запускається звуковий сигнал (короткими гудками) тривалістю 0,5-2 хв. Кнопка A – переводить у режим виставлення годин та хвилин годинника. Кнопка B – переводить у режим виставлення годин та хвилин будильника. * Значення годин та хвилин вводиться за допомогою клавіш 0-9. Підтвердження введення за допомогою #, при цьому здійснюється перевірка коректності значень годин та хвилин (від 0 до 59). Кнопка C – відображає значення поточного будильника. Кнопка D – активізує/відключає будильник (літера А) після натиснення кнопки С. Кнопка * – відміна операції, перехід у режим ходу годинника.   / Рис.1. Схема підключення в пакеті Proteus Остаточна версія програми: LCDinit.h (файл ініціалізації дисплей в 8-біт режимі): #include <avr/io.h> #include <avr/pgmspace.h> #include <util/delay.h> #define RS PB0 #define RW PB1 #define E PB2 void LCDinit (void) { _delay_ms(40); //Ініцалізація портів(на вихід) на дисплей DDRA = 0xFF; //Data PORTA = 0x00; DDRB = 0xFF; //Control PORTB = 0x00; //Функція установки: шина 8 біт, 2 стрічки, 5х8 точок PORTB &= ~((1 << RW)|(1 << RS)); PORTA = 0x38; PORTB |= (1 << E); _delay_us(0.15); PORTB &= ~(1 << E); _delay_us(50); PORTB |= (1 << E); _delay_us(0.15); PORTB &= ~(1 << E); _delay_us(50); //Функція установки: включити дисплей (курсор) PORTB &= ~((1 << RW)|(1 << RS)); PORTA = 0x0C; PORTB |= (1 << E); _delay_us(0.15); PORTB &= ~(1 << E); _delay_us(50); //Функція установки: зсуви екрану та курсору PORTB &= ~((1 << RW)|(1 << RS)); PORTA = 0x04; PORTB |= (1 << E); _delay_us(0.15); PORTB &= ~(1 << E); _delay_us(50); //Функція установки: очистити дисплей PORTB &= ~((1 << RW)|(1 << RS)); PORTA = 0x01; PORTB |= (1 << E); _delay_us(0.15); PORTB &= ~(1 << E); } //Опитування прапорця зайнятості BF (busy flag) void BF (void) { DDRA = 0x00; //Data PORTA = 0xFF; PORTB &= ~(1 << RS); PORTB |=(1 << RW); do { PORTB &= ~(1 << E); PORTB |= (1 << E); _delay_us(0.15); } while(PINA & (1 << 7)); PORTB &= ~(1 << E); } //Запис команди в LCD void LCD_WriteCommand(unsigned char Command) { BF(); //Опитування прапорця БФ PORTB &= ~((1 << RW)|(1 << RS)); //Порт data налаштовуємо на вихід DDRA = 0xFF; //Data PORTA = 0x00; // Bиводимо команду в порт даних PORTA = Command; PORTB |...
Антиботан аватар за замовчуванням

25.02.2013 16:02

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини